اقدام به ثبت سفارش و ارسال درخواست خرید به فروشگاه به منزله آگاهی کامل مشتری از کلیه جنبه های کالا یا کالاهای انتخابی ایشان، اعم از نحوه کارکرد و عمل کرد، نحوه استفاده و قابلیت های آن می باشد و فروشگاه تعهدی درباره انتخاب اشتباه کالا،موارد مربوط به بعد از استفاده از آن اعم هر گونه مورد و مشکل و استفاده توسط مشتری و یا عدم سازگاری ندارد.
کالا را چطور ارسال کنید؟
🟠 در ابتدا لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید.
🟠 از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش جداً، خودداری کنید.
🟠 در موارد انصراف از خرید توسط مشتری باید کالا به صورت پلمپ بازگردانی شود.(این مورد به تایید مدیر خواهد بود)
🟠 برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بستهبندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بستهبندی و . . . به همراه کالای اصلی ارسال شود.
🟠 برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور(در صورت داشتن) خرید یا قطعه کاغذ جداگانهای بنویسید.)
🟠 درصورت ارسال با پست پیشتاز و یا هر سرویس ارسالی دیگر، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و نزد خود نگهدارید.
هزینه بازگشت و سایر موارد چطور محاسبه می شود و فوانین مربوط چه خواهد بود؟
🟠 در صورتی که مشتری محترم بعد از خرید کالا مورد نظر خود، سفارش را اشتباه ثبت و درخواست داده باشد هزینه بازگردانی و هزینه اولیه ارسال کالا بر عهده شخص خریدار خواهد بود، همچنین اگر ارسال و بازگردانی کالا را به صورت پس کرایه انجام دهد هزینه ی بازگشت از مبلغ مرجوعی کسر و باقی مانده ی مبلغ به حساب شخص خریدار واریز خواهد شد.
🟠 نکته : امکان لغو سفارش در صورت انصراف از خرید قبل از ارسال کالا به هر دلیلی ممکن است شامل مواردی از جمله کسر درصد مالیاتی، هزینه ارسال اولیه کالا یا بسته بندی از شخص خریدار، کسر و مابقی به شماره کارت یا حساب ثبت شده برگشت داده می شود.(این مورد به تایید مدیر خواهد بود)
🟠 نکته : در صورت به روز مشکل در محصولات و استفاده از شرایط گارانتی محصول هزینه های جاری از جمله ارسال مرسوله برای شرکت گارانتی، هزینه های برگشتی و ارسال کالا بر عهده مشتری محترم می باشد.
الف: در موارد مشمول حق انصراف، مصرفکننده فقط تا ۷ روز کاری فرصت دارد از حق خود استفاده کند و پس از گذشت 7 روز حقی نخواهد داشت.
ب: تاریخ شروع حق انصراف برای کالا، از تاریخ تسلیم و تحویل گرفتن سفارش، و برای خدمات، از روز ثبت سفارش است.
ج : طبق قوانین تجارت الکترونیک ایران، هزینه مرجوعی کالا بر عهده خریدار است.
🟠 در دسته کالای دیجیتال یا الکترونیک و لوازم برقی که شناخت و بررسی اوصاف کالا براحتی از راه هایی مانند اینترنت یا دفترچه معرفی کالا امکانپذیر است، خریدار حداکثر 48 ساعت کاری پس از دریافت کالا فرصت برای آزمایش و حصول اطمینان از سلامت ظاهری و فنی و ویژگی های آن را دارد. پس از این زمان امکان استفاده از حق لغو با دلیل عیب یا ضرر وجود ندارد.
تبصره: امکان مرجوعی کالا با دلیل «حق انصراف از خرید» تنها در صورت حفظ شرایط اولیه ارسال کالا مانند پلمب وجود دارد. همچنین علاوه بر هزینههای ارسال و بیمه کالا، خسارات جبران نشدنی احتمالی بر عهده خریدار خواهد بود.
در صورتی که خریدار تا ۷ روز کاری برای محصولات مشمول قانون انصراف قانونی یا ۷ روز کاری برای محصولات غیر مشمول حق انصراف قانونی، عدم وصول محصول یا عدم رضایت خود یا وجود مشکلی را ثبت یا به پشتیبانی اطلاع رسانی نکند، رضایت خریدار تلقی میگردد.
🟠 حتما پس از دریافت محصول اگر کالا دچار آسیب دیدگی، پارگی و نقض فنی و یا موارد مشابه باشه تصویر و عکس از محصول رو تهیه و نزد خود نگهدارید و در صورت امکان به پشتیبانی فروشگاه اعلام بفرمایید.
🟠 اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری و سایر موارد، در بازه زمانی 7 روز مدت زمان مشخص شده به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش فروشگاه ونوپارت برسد، هزینههای ارسال و برگشت کالا به عهده مجموعه است.
